Recenzia Honda CR-V SUV 2,2 i-DTEC 110 kW aut. Executive

Autor: GregorZV | 10. 6. 2011
Príplatková výbava Denné svietenie, rámčeky predných hmloviek , zadný spojler - ale to všetko akoby zadarmo,pretože nám dali zľavu, kvoli tomu že sme si kúpili v poradí druhú Hondu!
Rok výroby 2010
Najazdené km v čase recenzovania 17 100
Honda CR-V v databáze Autozoru

Prečo práve toto auto

Rozhodovali sme sa medzi dvoja autami, a to CR-V a Q5.Samozrejme sa v Audi pripláca za každú vec, ktorú by už auto takej ceny malo mať ako základ.Tak sme sa rozhodli kúpiť CR-V už len preto, že sme mali CR-V pred faceliftom.Boli sme s ňou takí spokojní, že sa nám s ňou ťažko lúčilo.Na CR-V sme čakali približne 2.5-3 mesiace. Tešili sme sa na ňu ako na výplatu v práci :) 19.7.2010 sme ju prebrali.

Praktické vlastnosti

Hlavnými praktickými vlastnosťami je veľa priestoru pre posádku ale aj pre batožinu. V Honde už ako klasicky je dobrý posed za volantom a taktiež aj dobre tvarované sedadlá, či už sú to predné alebo zadné.

Jazdné vlastnosti

No niet čo dodať. Proste výborné.CR-V je športovo-úžitkové fáro,za ktoré sa netreba hambiť.Jazdné vlastnosti si pochvália aj ženy vodičky.

Spoľahlivosť a servis

Servis je vždy u Hondy na 1*. Opýtaju sa Vás, či vás netreba niekde odviesť pokým vám auto spravia. Zaťial sme do servisu nemuseli chodiť, lebo všetko je tak ako má byť. Honda štandardne dodáva do servisnej tašky farbu. Pri poškodení laku alebo nejakom škrabanci sa ľahko pretrie a vaša honda vyzerá ako nová.

Najväčšie prednosti

Kultivovaný motor hlavne ten ťah už od nízkych otáčok, na 1.7 tonové auto dobrá spotreba (komb. 8.2 l) ale aj výborne sprevodovaná 5 stupňová automatická prevodovka, ktorá radi perfektne! pri 130 točí 2500 otáčok. Prednosťou sú taktiež aj kvalitné materiály, ktoré sú použité v interiéri.

Najväčšie nedostatky

Pre niekoho by bolo nedostatkom iba 5 stupňový automat.Kto pozná Hondu vie že aj tých 5 stupňou je akurát. Honda nie je ten typ automobilov čo chcejú za každú cenu mať viac prevodových stupňou ako konkurencia.Pádla pod volantom nemá,ale na radiacej páke je tlačidlo D3, ktorým si navolíte 3. prevodový stupeň, na ktorom je možné isť pri tomto motore do rýchlosti 108 km/h a pri benzínovom je to až okolo 167 km/h.



Aktualizácie

22. 07. 2011: 19.7. Týmto dňom je rok ako sme Hondu kúpili. A stav km? slušných 18 835 km :) Onedlho nás čaká ročná prehliadka vozidla.
01. 08. 2011: Dnes návrat s dovolenky.. Hondička absolvovala trasu okolo 420 km. ZV-BL(letisko.)Nabehaných je 19 277 km. Na ceste do BL si užili hlavne strerače, ktoré museli rýchlo zotierať ten riadny lejak, ktorý bol od ZV až skoro do BL. Na spotrebu som sa ani nepozeral.. stačí mi vidieť že pri 155km/h točila 3000 ot/min

Komentáre

10. 06. 2011, Redakcia Autozoru: Wow, piata recenzia v súťaži. Nebude to až také ľahké :-)
10. 06. 2011, GregorZV: No to ani tak to nebude :D ale ja som ani nevedel že je nejaká súťaž.. proste som chcel moje krásne autíčko ukázať :D
15. 09. 2011, honda: Dobrý deň, kde vám namontovli denné svetlá?
16. 09. 2011, GregorZV: Tie su dokúpené ako príslušenstvo k CR-V.. Hondu sme kúpili v BB v predajni Lusta motor (http://www.lustamotor.sk)

Najnovšie recenzie

Všetky

Najnovšie zdieľané porovnania

Všetky

Najnovšie testy

Všetky

Pracujem ... Pracujem ...